مطالب مجله اینترنتی تبخا در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام و… تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند.

سلب مسئولیت مطالب پزشکی و سلامتی

تیم تحریریه‌ی مجله اینترنتی تبخا همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسؤولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود.

مجله اینترنتی تبخا اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب مجله اینترنتی تبخا را به کار بگیرد.

با توجه به آنچه گفته شد، مجله اینترنتی تبخا مسؤولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند.

سلب مسئولیت رپورتاژها و لینک‌های خارجی

مجله اینترنتی تبخا در نگارش مقالات خود به وب‌سایت‌های مختلفی لینک داده است که برخی آگهی تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی) و برخی صرفا لینک‌ برای ارجاع دادن به صفحه‌ای دیگر (برای اطلاعات بیشتر و…) هستند. این به معنای تایید استفاده از خدمات و محصولات این وب‌سایت‌ها توسط مجله اینترنتی تبخا نیست و مسئولیت استفاده از این خدمات/محصولات برعهده کاربر و سایت ارائه‌دهنده محصول/خدمت است.

همچنین مسئولیت محتوای ارائه شده در رپورتاژها تماما برعهده شخص آگهی‌دهنده است.

سلب مسئولیت مطالب معرفی فیلم و سریال

مجله اینترنتی تبخا برای آشنایی کاربران با محصولات فرهنگی و بهره‌بردن از محتوای محصولات فرهنگی-هنری برتر دنیا، سعی می‌کند کتاب‌ها و فیلم و سریال‌های مناسب را به آنها معرفی کند. فرآیند ایده‌یابی و آماده‌سازی این گروه از محتوا همواره در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران انجام شده‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود.