استوری انگیزشی آغاز روز

 چیزی به عنوان تنبلی وجود ندارد یا بیماریم یا بی‌ هدف.


 من بزرگ تر از مسائلم هستم.


شجاعت، مقابله با ترس و سلطه بر آن است نه فقدانِ ترس.


تا شهامتِ رها کردن چشم‌ انداز ساحل را نداشته باشید هرگز نمی‌ توانید از اقیانوس عبور کنید.


مردم اغلب می‌ گویند انگیزه‌ ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه می‌ شود روزانه دوش بگیرید.


موفقیت خود را به این نسبت می‌ دهم که من هرگز نه بهانه آوردم و نه بهانه‌ ای را پذیرفتم.


مشکل‌ ترینِ کار تصمیم گیری برای اقدام است، باقی صرفا به سرسختی برمی‌ گردد.


من به ضرورتِ اقدام، معتقدم. دانستن کافی نیست، باید دانسته‌ هایمان را به کار ببریم. خواستن کافی نیست، باید کاری انجام بدهیم.


جملات شور انگیز و با انرژی

همیشه امید داشته باش چون همیشه فردایی هست


 

کسی باش که عمری با تو بودن، یک لحظه، و لحظه‌ ای بی تو بودن، یک عمر باشد


تنها راه کشف ممکن‌ ها، رفتن به ورای غیر ممکن‌ ها است


 اینکه همه‌ چیز در گذر است دلیل خوبی برای ارزشمند نبودن آن‌ ها نیست


 

“به خودتان نگاه کنید ملاک مقایسه شما هستید نه دیگران”


از خود بپرس برای بزرگی، موفقیت و اثر‌بخشی چه چیزی در اختیار تو نیست.


متن پر انرژی برای شروع روز

هرگز از آنچه که هستی بزرگ تر نمی‌ شوی مگر آن که بتوانی به انسان‌ ها اعتماد کنی و کارهایت را به آن‌ ها بسپاری.


هر وقت توانستی از خودت بیرون بیایی و به خواسته‌ های دیگران توجه کنی آنگاه همانند یک انسان بالغ عمل کرده‌ ای. انسانی که شایسته موفقیت و شادمانی روز افزون است.


به یاد داشته باش بیش از آنچه لازم است می‌ دانی و بسیار کمتر از آنچه لازم است عمل می‌کنی. این است رمز شکست!


 انسان‌ های موفق و انسان‌ های نا‌موفق در یک چیز مشترک‌ اند. انسان موفق عادت به موفقیت دارد و انسان ناموفق عادت به ناموفق شدن!


 خدایا به من کمک کن تا خودم را همین‌طور که هستم بپذیرم دوست بدارم و احترام بگذارم.


من خودم را همین‌ طور که هستم می‌ پذیرم دوست دارم و احترام می‌گذارم.


کار من زندگی را برای خود و دیگران آسان‌ تر و خوشایند تر می‌ کند.

متن استاتوس خاص

کپشن انرژی بخش

کپشن زیبا