تکست و عکس نوشته عقل

من‌ و‌ عشق‌ و

دلِ‌ دیوانه‌ بساطی‌ داریم

عقل‌ هی‌ فلسفه‌ می‌بافد‌ و ما ‌می‌خندیم…

*****

کپشن عقل

با دختری ازدواج میکنی که

نمیدانی گذشته اش چیست …

و دختری را ترک میکنی که

گذشته ات را با او بودی …

کدامین عقل است که این را قبول میکند؟

پس …

اگر با معشوقه ات ازدواج نکردی

یقین بدان تو با معشوقه مَرد دیگر

ازدواج کردی…!…

*****

استوری عقل

خرد تا به زنان میرسد، نامش مکر می شود

و مکر تا به مردان میرسد نام عقل می گیرد.

درخواست توجه به زنان میرسد، نامش حسادت می شود

و حسادت تا به مردان میرسد، می شود غیرت!…

*****

اگر عـــقل امــروزمو داشتم

هیچ وقت اشتباهات دیــروزمو نمی کردم

ولی اگر اشتباهات دیـــروز مو نمی کردم

عــــقل امروزمو نداشتم

پس باید از اشتباهات نهایت استفاده رو کرد

*****

از یجایی به بعد عاقل میشی و

‏مطابق شعور آدمها شعور براشون خرج میکنی

*****

کسانی به خرد دست یافته‌اند که

گمان نمی‌برده‌اند دارای آن هستند….

*****

+ بهش پیام بدم؟

عقل: نه

دوست صمیمی: نه

مادر: نه

پروفسور سمیعی: نه

کائنات: نه

من: ارسال پیام 🙂

متن در مورد عقل

حتما بخوانید »  عکس پروفایل خاص مفهومی و خاص ناب

من نمی‌خواهم کسی بیاید

که عقلم را سر جایش بیاورد

و منطقم را بالا ببرد

یا بگوید چگونه بخند و بپوش و ببین.

چگونه باش و نباش.

من فقط دلم می‌خواهد،

کسی بیاید که با او

دیوانه ی بهتری باشم، همین…..

*****

آدمیزاد یه سری کارها رو میکنه

شرمنده عقلش نشه…

بعدش شرمنده دلش میشه…..

*****

حتما بخوانید »  222 عکس پروفایل ناب مفهومی و خاص

مسیر زندگی یک طناب باریک است که

اگر نتوانید بین عقل و قلبتان تعادل برقرار کنید

سقوط شما حتمی است