با ارزش ترین چیز در زندگی

دل آدم هاست ..

اگر کسی

دلش را به تو سپرد

امانتدار خوبی باش…


از من‌ به‌ شما نصیحت

قوی‌ بودن‌ رو‌ یاد بگیرید

برای‌ تمام‌ روزهایی‌ که‌ قرار‌است

تنتان‌ بلرزد‌ ازادم‌هایی‌ که

قلبتان‌ را‌ میلرزانند……

کپشن نصیحت


پدرم همیشه یه نصیحت بهم میکرد :

به کسی که بهت اعتماد کرده دروغ نگو و

به کسی که بهت دروغ گفته اعتماد نکن…


یه جا نوشته بود:

وقتی یکی داره با تمام وجود

نصیحتت میکنه

مخاطبش تو اون لحظه تو نیستی

خودش در گذشته‌شه…


متن جالب در مورد نصیحت

از زبان اخوان ثالث ی نصیحت بهتون میکنم :

“برو آنجا که تو را منتظرند”


به چه نصیحتایی که نخندیدیم،

و عین سونامی سرمون اومد


این نصیحت رو از من داشته باشید، اگه همدیگه رو دوست دارید

کمتر همو بشناسید تا این علاقه باقی بمونه

استوری نصیحت


از من به شما نصیحت

هیچی رو نمیشه فراموش کرد،

وقتتونو تلف نکنید

یه جا یه روز باز پرنگ میشه

از همون اول یاد بگیرید باهاش کنار بیاید.


از من به شما نصیحت

مراقب دلتان باشید

خسته که شود

دلش میخواهد

هم از خودش

هم از همه دور شود


یاد بگیر درست یکیو اروم کنی،

نصیحت مال قدیمه.

متن نصیحت


مرگ بزرگترین خسارت زندگی‌ نیست

بزرگترین خسارت زندگی‌ اون چیزی است که تو دل ما میمیره

در حالی‌ که هنوز زنده‌ایم !!!


اگر روزگاری ، شأن و مقامت پائین آمد نا امید مشو ،

زیرا آفتاب هر روز هنگام غروب پائین میرود

تا بامداد روز دیگر بالا بیاید .

متن نصیحت


اگر داشته های زندگی خود را شمارش کنید

مجالی برای شمارش نداشته های زندگی خود نخواهید یافت…


شاد بودن آسان است

اما آموختن غمگین نبودن می تواند مشکل باشد.


نصیحت من بهت اینه

«دورِ اون قلب احساساتیت محافظ بذار»

کپشن برادر زاده

کپشن معنای واقعی زندگی

کپشن پدر