انواع تعبیر خواب جغد (بوم) چیست؟تعبیر خواب نشستن جغد (بوم) روی دیوار خانه چیست؟تعبیر خواب شنیدن آواز جغد (بوم) چیست؟تعبیر خواب دادن غذا به جغد (بوم) چیست؟تعبیر خواب جغد (بوم) به روایت جابرمغربی چیست؟تعبیر خواب جغد (بوم) به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب جغد (بوم) به روایت ایراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب دادن غذا به جغد (بوم) از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن جغد یا بوم در خواب نشانه ی دزد و انسان خبیث است.اگر در خواب دیدید که جغدی بر دیوار یا بام خانه نشسته یا روی تیر چراغ نشسته و به پنجره اتاق شما می نگرد خواب شما وجود انسانی خبیث را آگهی می دهد که دیده به شما دارد. اگربیند گوشت بوم میخورد. دلیل که به قدر آن گوشت، مال از مردی دزد بخورد.در قسمت زیر تعبیر خواب بوم را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بوم ما را در سایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب جغد (بوم)

تعبیر خواب جغد (بوم) به روایت جابرمغربی

اگر بیند بومی داشت یا کسی به وی داد، دلیل که مردی دزد را قهر کرد. اگربیند گوشت بوم میخورد. دلیل که به قدر آن گوشت، مال از مردی دزد بخورد. اگر بیند که بچه بوم داشت، دلیل که غلام کوچک دزد یا شاگرد از دزد او را حاصل شود.

تعبیر خواب نشستن جغد (بوم) روی دیوار خانه

تعبیر خواب جغد (بوم) به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

برخی از معبران نوشته اند بوم و جغد در خواب دزد است و دسته ای دیگر نوشته اند جغد انسانی است خبیث. اگر در خواب دیدید که بومی بر دیوار یا بام خانه نشسته یا روی تیر چراغ نشسته و به پنجره اتاق شما می نگرد خواب شما وجود انسانی خبیث را آگهی می دهد که دیده به شما دارد.

تعبیر خواب شنیدن آواز جغد (بوم)

تعبیر خواب جغد (بوم) به روایت ایراهیم کرمانی

اگر کسی بیند آواز جغد همی شنید، دلیل که در آنجا نوحه و شیون بود به قدر بانگ جغد. اگر بچه جغد بود، دلیل که فرزند او شوم و ناخلف است. اگر بیند گوشت جغد خورد، دلیل که از مال مردی دزد نابکار به قدر آن چیز بخورد

تعبیر خواب دادن غذا به جغد (بوم)

تعبیر خواب دادن غذا به جغد (بوم) از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر به بوم غذا و طعمه دادید با بدخواه دوست می شوید. اگر بومی از هوا آمد و بر بام خانه شما نشست خبری می شنوید که ممکن است دروغ باشد و اگر راست باشد شما را غمگین می کند.


حتما بخوانید » تعبیر خواب بره چیست؟


آفتاب