متن دعوت تولد

 

تولد روزی نیست که از بالا رفتن سن بترسیم

بلکه روزی است که یک شروع جدید داشته باشیم

روزی است که مطمئن شویم اشتباهاتی که سال قبل انجام داده ایم

را تکرار نمی کنیم و رویای جدیدی درباره زندگی می سازیم

و دیدگاه خود برای دیدن دنیا را تغییر می دهیم!

کارت دعوت تولد

اگه دلتون یخورده موزیک، یه غذای فوق العاده و یه جشن عالی و خاص می خواد

بیاید و در جشنی که من برای تولدم گرفتم شرکت کنید.

 
 

متن کارت دعوت تولد

امروز می خواهم تو، دوست خوبم را به تولدم دعوت کنم

تو باید بیایی و ما لحظات خوبی با هم خواهیم داشت

اجازه بده تا این روز را به روز خاصی تبدیل کنیم. ممنونم. منتظرت خواهم بود

*****

من یاد گرفتم بخندم و گریه کنم

بعدش نشستم و بلند شدم

حالا اگه دستای منو بگیرید من می تونم راه برم

اما جالبه که این تازه اولشه!

مراقب باشید! من دارم یک ساله می شم!

*****

پرنسس کوچولوی ما داره سه سالش می شه

و ما یک جشن به افتخارش برگزار می کنیم.

صمیمانه به جشن ما دعوت شده اید.

*****

زندگی مثل یک جنگل است، یک اشتباه کوچک می تواند شما را آتش بزند

اما هرکس که دوستی مثل تو داره هیچ نگرانی نخواهد داشت. دوست نازنینم!

می خواهم که تو برای رخداد بسیار خاص زندگیم حضور داشته باشی

و هیچ بهانه ای هم نمی خواهم! منتظرت هستم عزیزم!

*****

باعث خوشحالی من هست که همه شما عزیزانم را به

جشن تولد ۳۰ سالگی همسر دوست داشتنی ام، دعوت کنم. ما یه جشن و ناهار

کوچک برای خانواده و دوستان در خانه مان در تاریخ …. برگزار خواهیم کرد.

و حتما مایه مسرت ما خواهد بود که شما و خانواده تان در این اوقات شاد با ما همراه باشید.

آدرس …شما را به زودی می بینیم.

*****

بـابـام می گه مــرد شدی از کوچیـکی رد شــدی

مـامـان میـگه فـدات شم قربون اون چشات شـم

یک سـال گذشت اومــدی بـرای مـــا همــدمـی

قــــراره یک ســـاله شی عــاقل و بــالـنده شی

 

می‌خوایم یه جشن بگیریم بیشـــتر هـم رو ببینیم

هرکی که خواستی جـونم دعـــوت کن مهربونم

*****

قشنگ تر و رویایی تر از

تولد یه دختر باشه که یک ساله می شه؟!

امشب همون شب شیرین و رویاییه و

شما برای تولد دختر ما دعوتید.

*****

سعادتی است شما را در جشن تولدم ببینم

خواهش می کنم تشریف بیاورید و لحظات ما را پر از خاطره کنید

تاریخ…

زمان…

مکان… .

*****

یک جشن تولد بدون دو چیز معنایی ندارد

دوستان و کیک

کیک سفارش داده شده

و کارت های دعوت هم ارسال شده

به ما در مراسم بپیوندید.

*****

– اگر(اسم نی نی ) کوچولو می تونست حرف بزنه

ما می دونیم که حتما

خودش می گفت

لطفا در شب جشن تولد من با ما باشید

یک سال شد که عشق ما به

زندگی سلام گفت

خوشحال می شویم در شب اولین تولد عشقمان با ما باشید

*****

همه جای دنیا به رنگ آسمان آبی است،

بیایید با هم ورود فرشتۀ خوشبختی را جشن بگیریم

*****

یک خبر بی نظیر به شما: یک پسر زیبا !

شما برای جشن ورود جدیدترین عضو خانواده مان را جشن بگیریم

*****

بهار بر روی تک تک شاخه های اقاقیا شمع روشن کرده است

شمع تولد نوزاد زیبایمان…با حضور گرم خود در جشن خوش آمد گویی

به این نوگل تازه شکفته، با ما شریک شوید

*****

لحظاتی سرشار از خنده و شادی

لحظاتی بی نظیر به یمن ورود فرزندمان به خونه،

شما هم همراه ما باشید

کپشن قلم

جوک های جدید

کپشن ارزش

متن تبریک تولد خاص 

متن تسلیت جدید

بازی جرات حقیقت