تعبیر خواب به از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب دیدن به سبز در خواب چیست؟تعبیر خواب دیدن به زرد در خواب چیست؟تعبیر خواب دیدن به خام و پخته چیست؟تعبیر خواب دیدن به در خواب چیست؟تعبیر خواب به از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب به از نظر امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب دیدن به در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب به زرد به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب دیدن به خام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

اگر به را به وقتش به رنگ سبز ببینید دلیل بر فرزند لست ولی اگر زنگ به زرد باشد نشانه بیماری است.معبران به علت رنگ به که زرد است آن را نشان بیماری و کسالت دانسته اند. اما به میوه ای است خوش طعم و معطر با مزه ای خوب که از آن اغذیه و مربا و شربت تهیه می کنند و دیدنش در خواب نیک است.در متن زیر تعبیر خواب به را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب به ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب به از نظر معبران

تعبیر خواب به از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

دسته ای از معبران اصلا درباره به چیزی ننوشته اند. گوئی در منطقه ای که آن ها می زیسته اند به وجود نداشته و آن ها این میوه معطر و خوشبو را نمی شناختند تا در اطرافش تعابیری بنویسند. آن ها هم که درباره به نوشته اند چنان عقاید مختلفی ابراز داشته اند که خواننده نمی داند کدامین را به عنوان تعبیر درست و دقیق بپذیرد.

تعبیر خواب دیدن به سبز در خواب

تعبیر خواب به از نظر امام جعفر صادق

دیدن به در خواب چون به وقت خود بود و به گون سبز بود، به تاویل فرزند است و چون به در وقت خود بیند و به گونه زرد بود بیماری است.

تعبیر خواب دیدن به در خواب

تعبیر خواب دیدن به در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

برخی از معبران نیز همین نظر را دارند ولی عده ای دیگر معتقدند که دیدن به در خواب چه به فصل باشد و چه غیر فصل نیکو است و دلیل بیماری نمی تواند باشد. در افسانه ها نقل است که آدم و حوا چون از بهشت خداوند رانده شدند و هر یک به گوشه ای از زمین خاکی فرود آمدند، جبرئیل حامی وحی و فرشته مقرب به هنگام خروج آدم از بهشت یک به او داد.

تعبیر خواب دیدن به زرد در خواب

تعبیر خواب به زرد به روایت ابراهیم کرمانی

به در خواب دیدن بیماری است. خواه که به وقت و خواه بی وقت بود. اگر به گونه زردتر است، بیماری صعب تر است.

تعبیر خواب دیدن به خام و پخته

تعبیر خواب دیدن به خام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

به همین علت بر مبنای این افسانه می گویند دیدن به در خواب نشانی است از سرگردانی و پریشانی و شکست و ناکامی و دسته ای دیگر از معبران به علت رنگ به که زرد است آن را نشان بیماری و کسالت دانسته اند. اما به میوه ای است خوش طعم و معطر با مزه ای خوب که از آن اغذیه و مربا و شربت تهیه می کنند و دیدنش در خواب نیک است به هر حال که باشد چه سبز و چه زرد و چه پخته و چه خام و ناپخته.


حتما بخوانید » تعبیر خواب انار چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب