بهترین برادرزاده دنیا

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم.

*****

برادر زاده عزیزم،

امروز نکته شروع دیگری برای رسیدن به اوج آرزوهای توست

تکرار موفقیتهای روز افزون تو را آرزومندم

تولدت مبارک

*****

جانان من!

تو فرشته‌ای هستی

که زمینی شدی

تا طعم شیرین عمه/عمو شدن را

به من بچشانی

سالگرد زمینی شدنت

 

مبارک باشد.

*****

قشنگی نگاه تو که به دلربایی نگاه آهو است و

لبخند تو که ناز هزار گل سرخ را در خود دارد

مرا مطمئن می‌سازد که برادرزاده خودم هستی. تولدت مبارک!

*****

عزیز دل عمه/عمو! آرزو می‌کنم شاد و تندرست باشی و

تا تولد صد و بیست سالگی‌ات را جشن بگیری

در حالی که به همه آرزوهایت رسیده باشی.

*****

تولدت مبارک. خدا پشت و پناهت در همه سال‌های زندگی‌ات و

چشم‌های زیبایت به روی خوشی‌ها گشوده شود.

برادر زاده عزیزم،

امروز نکته شروع دیگری برای رسیدن به اوج آرزوهای توست

تکرار موفقیتهای روز افزون تو را آرزومندم

تولدت مبارک

*****

گل بی‌خار عمه!

تولدت با هزار تا پیام شادی بر خودت،

پدرت، مادرت و همه خاندان ما مبارک باشد.

برادر زاده عزیزم،

امروز نکته شروع دیگری برای رسیدن به اوج آرزوهای توست

تکرار موفقیتهای روز افزون تو را آرزومندم

تولدت مبارک

*****

خدا تو را

به برادر من بخشیده است.

تولدت را به تو و پدرت

تبریک می‌گویم.

*****

امروز تولد

بهترین برادرزاده دنیا است

و من چه خوشبختم

که تولدت را تبریک می‌گویم.

*****

برادرزاده دلبندم!

تو را دوست دارم

که میوه دل برادرم

و ثمره زندگی‌اش هستی.

تولدت بی‌نهایت

مرا شادمان ساخت

و هر سال در سالگشت آن

شادی‌ام مضاعف می‌شود.

*****

آرزو می‌کنم

هر باد برایت عطر گل‌های بهاری را بیاورد.

آرزو می‌کنم باعث

سربلندی خانواده پدری‌ات بشوی.

*****

جان و جانانم

برادرزاده ی شیرینم

تو حتی از گل هم زیباتری

برای همین است که با تولدت تمام گل های جهان گله مند شدند

ببین چقدر نزد خدا قرب و منزلت داشته ای که تو را با گل ها سرشته است .

من با آمدن تو دردهایم را فراموش کردم

و روزهای پیش رویم رنگ و بوی دیگری خواهند گرفت

دوست دار تو عمه

*****

شاید بهترین آرزو در زاد روزت، آرزوی سلامتی و خوشبختی باشد

برادر­زاده عزیزم، تولدت مبارک

*****

برادر زاده عزیزم؛

مشاهده سعی تو برای بزرگتر شدن همیشه برای من جذاب بوده است

بزرگ شدن یکسال دیگر تو را تبریک می­گویم

*****

عمه فدات بشه!

یک سال بزرگتر شدی اما آدم نشدیا!

فرشته من تولدت مبارک.