تعبیر خواب بوتیمار از نظر معبران مختلف چیست؟تعبیر خواب خوردن گوشت بوتیمار چیست؟تعبیر خواب نزدیک شدن به بوتیمار چیست؟تعبیر خواب گرفتن بوتیمار چیست؟تعبیر خواب کشتن بوتیمار چیست؟تعبیر خواب بوتیمار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بوتیمار به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب نزدیک شدن به بوتیمار از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بوتیمار به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب کشتن بوتیمار از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بوتیمار در خواب نشانه ی بزرگی است. اگر بیند بوتیمار را بگرفت و به خانه آورد، دلیل که از خویشان خود زنی خواهد و از او منفعت یابد.اگر دید بوتیمار را بکشت و از گوشت وی بخورد، دلیل که به قدر آن از مال زن بخورد.چنان چه ندانید مرغی که در خواب دیده اید بوتیمار است حکم مرغان دریائی دیگر را دارد و تعبیرش تعبیر همان ماهی خواران است.در متن زیر تعبیر خواب بوتیمار را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بوتیمار ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب بوتیمار از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب بوتیمار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بوتیمار مرغی است دریائی که در یک جا مقیم نمی ماند و کوچ می کند و از دیاری به دیار دیگر می رود. دیدن بوتیمار در خواب ما خبری است که از دور دست ها به ما می رسد. چنان چه مسافر یا گمشده ای داشته باشیم و در خواب بوتیمار ببینیم از مسافر یا گمشده، خبر می رسد ضمنا بوتیمار در خواب امید و دل خوشی است و چنان چه ندانید مرغی که در خواب دیده اید بوتیمار است حکم مرغان دریائی دیگر را دارد و تعبیرش تعبیر همان ماهی خواران است.

تعبیر خواب خوردن گوشت بوتیمار

تعبیر خواب بوتیمار به روایت محمد بن سیرین

اگر بیند بوتیمار رابگرفت، دلیل که به قدر آن از زن مال و روزی یابد. اگر دید بوتیمار را بکشت و از گوشت وی بخورد، دلیل که به قدر آن از مال زن بخورد.

تعبیر خواب نزدیک شدن به بوتیمار

تعبیر خواب نزدیک شدن به بوتیمار از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

نزدیک شدن به بوتیمار که یک مرغ وحشی است در بیداری میسر نیست لذا در خواب بر آورده شدن آرزوهای دشوار به صورت نزدیک شده و گرفتن بوتیمار شکل می گیرد و چنان چه در خواب دیدید بوتیماری را گرفتید یا نوازش کردید به یکی از آرزوهای خود می رسید. آرزوئی که فکر می کنید هرگز بر آورده نمی شود.

تعبیر خواب گرفتن بوتیمار

تعبیر خواب بوتیمار به روایت ابراهیم کرمانی

بوتیمار درخواب بزرگی است. اگر بیند بوتیمار را بگرفت و به خانه آورد، دلیل که از خویشان خود زنی خواهد و از او منفعت یابد.

تعبیر خواب کشتن بوتیمار

تعبیر خواب کشتن بوتیمار از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

شکار و کشتن بوتیمار غصه و اندوه است. کشتن بوتیمار از بین بردن شانسی است که داریم و چنان چه مشاهده کنیم که با تفنگ یا وسیله دیگری بوتیمار را زدیم و کشتیم به دست خویش موقعیت مناسبی را از بین می بریم و بعد در اندیشه از دست دادن آن غصه می خوریم.


حتما بخوانید »  تعبیر خواب بز چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب