هلو از میوه های دلچسب تابستانی است که طرفداران زیادی دارد . هلو ممکن است به شکل های مختلف در خواب بیننده ظاهر شود ممکن است خواب ببینیم هلو می خریم , یا از کسی هلو می گیریم , یا هلو می خوریم و... . با تعبیر خواب هلو با ما همراه باشید .

در این مطلب به تعبیر خواب هلو از نظر معبران بزرگ می پردازیم . آنلی بیتون می گیوید اگر خواب هلو ببینی ,یعنی به جنس مخالف علاقه مند می شوی. جمعی از معبران می گویند دیدن هلو در خواب اگر رسیده,و خوشرنگ باشد خوب است .در کل معبران هلو را در خواب را نشانه عشق و عاشقی و علاقه و نیکی می دانند.

تعبیر خواب هلو

لیلا برایت مى‏گوید:

اگر شما در خواب ببینید که از درختى هلو مى‏چینید، به این معنا است که اوقات شیرینى را خواهید گذراند.دیدن هلوى فاسد در خواب، نشانه ‏ى مشکلات و گرفتارى‏ است.

آنلی بیتون مى‏گوید:

اگر دختری خواب ببیند از درختان پربار هلو ، هلوهایی رسیده می چیند ، نشانه آن است که در مسافرتی ,همسر متمول و ثروتمند خواهد یافت .

اما اگر در خواب هلوهای کال و نارس بچیند ، نشانه آن است که از طرف اقوام مورد بی لطفی قرار خواهد گرفت .

دیدن هلو در خواب، نشانه رسیدن به مقامات بالا است. خوردن هلو در خواب، به این معنا است که ,دلبسته ى جنس مخالف خواهید شد.

دیدن هلو یا خوردن هلو در خواب ، علامت تغییر مأیوسانه حرفه و بیماری اطفال است و نیز ناتوانی در,فراهم آوردن دیدارهای مورد تمایل و لذتبخش .

معنای دیدن هلو بر درخت در خواب

دیدن هلو بر درختان پر شاخ و برگ ، نشانه آن است که بعد از به خطر انداختن سلامت و ثروت ,به مقام مورد نظر خود دست می یابید .

دیدن برگه هلو در خواب ، علامت آن است که افراد خطاکار پولی از شما خواهند ربود .

منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب هلو میگوید:

دیدن هلو در خواب، به خصوص اگر صورتی و رسیده باشد بسیار خوب و خوش یمن است. بقیه تعبیر،مانند تعبیر آلو است.

معبرین غربی می گویند:

هلو در خواب به طور کلی نشانه عشق و روابط عاشقی است.این میوه همچنین می‌تواند دوره‌ای از زندگی را نشان دهد که با خوشحالی و لذت سپری می‌شود.

هلو گندیده در خواب نشانه تمرکز شدید بر کار و دور نشدن از اهداف است.دیدن هلو در خواب همواره دارای نشانه‌های خوبی از احساس و عشق است حتی اگر شما در بیداری ,هلو را دوست نداشته باشید.

حتما بخوانید » تعبیر خواب پسته

تاویل , تعبیر خواب