انگار همین دیروز بود که خبر خوش تولدش رو شنیدم

و حالا خبر اولین دندونش ذوق زدم کرد

قدر این لحظه ها رو بدونید که تا چشم به هم بزنید

باید برای پسر کوچولو برید خواستگاری!

*****

خوشبختی یعنی اینکه یه فسقلی داشته باشی

که تازه دندونهاش در اومده باشه و تو از شدت ذوق بری کلی خوراکی بگیری براش

که حتی خودتم که سی و دوتا دندونت کامله نمیتونی خوب بجوی اونا رو 🙂

جشن دندونی نوزادتون کلی مبارک

*****

جشن دندونی نوزادتان را به شما تبریک میگوییم

قطعا این لحظات ناب و زیبا را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد

همانقدر که شما خوشحال هستید، ما هم خوشحالیم.

*****

تا دیروز شیر میخوردن از امروز قراره کباب بخورن

بعله دیگه ایشون با این دندون خوشگلشون کباب نخورن کی بخوره؟

امیدوارم که بقیه دندون هاشم همینقدر زود در بیان و مرتب و قشنگ کنار همدیگه قرار بگیرن.

 

*****

برای من که خیلی شیرینه که یک نوزاد رو ببینم که دندوناش تازه در اومده

دلتون نخواد مدام میخوام دستم رو بکشم رو اون دندون ریزه میزه اش

امیدوارم که همینطور فرصت های خوب برای فرزندتون مثل همین

دندونش که اینقدر قشنگ رشد کرده و رویش داشته

رشد کنه و تو زندگیش همیشه وجود داشته باشه

کلی آرزوی خوشبختی هم برا خودتون هم برا این فسقلی میکنم

جشن دندونی کلی مبارک

*****

مروارید در آورده چه مرواریدی  من که کلی عاشق اون دندون ریزه میزه اش شدم

امیدوارم که تموم مروارید هاش همینطوری قشنگ رویش داشته باشن

رشد کنن و خوشگل موشگل بزرگ بشن

جشن دندونی مبارک.

*****

این لحظه ها واقعا نابه من به جای شما باشم

کلی فیلم و عکس میگیرم و بزرگ که شد بهش نشون میدم

تا کلی اونجام قربون صدقه اش بشم و نتیجه زحمات خودم رو

ببینم که الان چقدر قد کشیده و بزرگ شده

واقعا حس خوبیه و بهتون این اتفاق شیرین رو تبریک میگم

برای زندگیتون پر از لحظات خوب ارزو میکنم 

جشن دندونیت مبارک.

*****

مبارکا باشه اولین دندون این فسقلی خانم/آقا میدونم که

الان چقدر ذوق دارین این ذوق کردنا

برای پدری که کلی چشم انتظاری کشیده و مادری که

نه ماه بچه رو تو شکمش نگه داشته کاملا طبیعیه

امیدوارم که همیشه اینقدر خوشحال باشین و

همیشه با این بچه گوگولی به هر چی که میخواین برسین

*****

خب به سلامتی که اولین دندونش هم در اومد

انشالله اولین خواستگاری که پسر من باشه هم میاد و همینقدر

که الان این دندون شما رو خوشحال کرده خوشحالتون میکنه

*****

دیگه چی میتونه شیرین تر از این باشه که جشن دندونی نوزاد

رو کنار خانوادت جشن بگیری

این اتفاق خوشایند رو کلی بهتون تبریک میگم و

امیدوارم که همینطوری دندودنای دیگش

هم در بیاد و زودی شروع به غذا خوردن کنه

که هی اون بخوره و هی ما کیف کنیم.

*****

همیشه اولین ها برایمان معنای دیگری دارد! اولین گریه ی نوزاد

اولین لبخند نوزاد، اولین گام برداشتن نوزاد اولین کلمه ای که به

زبان می آورد و اولین دندانی که از دهانش می روید امیدوارم که سیر سلامتش همین گونه

با موفقیت به پیش برود و نوزادتان در کمال صحت و سلامت بزرگ شود

و روی پدر و مادرش را مانند دندان هایش سفید کند.

*****

قشنگ ترین خنده دنیا به نی نی ها تعلق داره

چه بی دندون باشن چه یه مروارید سفید کوچولو داشته باشن

دعا می کنم نی نی تون همیشه خنده به لب داشته باشه

جشن دندونی مبارک!

*****

حالا به  بچه ها می گم

آی بچه های نازنین

غنچه های روی زمین

با دندون ناز و سفید

     چیزای سفتو نشکنید

دندونتون درد میگیره

می شکنه و زود می میره

اونوقت می شید بی دندون

از کارتون پشیمون

*****

جشن دندونی یکی از متفاوت ترین جشن هایی هست که یک پدر و مادر میتونن

برای نوزادشون بگیرن. اولین دندون فسقلی ای که ن

وزاد در میاره واقعا لذت بخشه و میدونم

که چقدر پدر و مادرش بابت این موضوع خوشحال و شاد میشن

امیدوارم که روند سلامت

بچه همینطوری پیش بره و کلی چیزای جدید ازش رو جشن بگیریم کلی بهتون تبریک میگم.

*****

کلی جشن دندونی فرزندتون رو بهتون تبریک میگم من هم به اندازه ی شما

از اولین دندونی که درآورده کلی خوشحالم و دارم کیف میکنم