خودت باش

نه چیزی که دیگران میخوان باشی…

*****

هیچ وقت یکی را

با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ

ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ

ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ

ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺭﺍ

ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ . . .

*****

جسارت اجرایى کردن

ایده هایت را داشته باش

و گرنه همیشه جهان پر بوده از

ترسو هاى خوش فکر

*****

هرگاه از دست کسی

خشمگین و یا ناراحت شدید

 

این قوانین فردی شماست

که ناراحتتان کرده است

نه رفتار طرف مقابل . . .

*****

خودت باش مگه خودت چشه؟؟

*****

گیرم که باخته ام

 اما کسی جرات ندارد به من دست بزند,

 یا از صفحه بازی بیرون کند؛

شوخی که نیست,

 من “شـاه” شطرنجم ..

*****

ساده ترین کار در این دنیا،

آن است که همان باشید که در باطن هستید و

سخت ترین کار آنکه از باطن خود فاصله گرفته

و بر حسب میل و سلیقه دیگران عمل کنید….

*****

خودت باش نه تندیسی که دیگران می خواهند!

وقتی قالب فکر دیگران می شوی

زیبا میشوی به چشمشان

اما‌‌‌ قبول کن..

تمام مجسمه ها شکستنی هستند،

درکمال زیبایی……

*****

خودت باش،

نه تندیسی که دیگران می خواهند!

وقتی قالب فکر دیگران می شوی،

زیبا میشوی به چشمشان،

اما ،،

قبول کن..

تمام مجسمه ها شکستنی هستند،

در کمال زیبایی…..

*****

نگذار هرکس از راه رسید با ساز دلت

«تمرین نوازندگی کند» دل تو

قداست دارد دل تو حرمت دارد اگرکه

ساز دلت را به هرکس بسپاری روحت

می رنجد و ناکوک می زند

تجربه نشون داده تو هر طور باشی،

مردم طور دیگه ای فکر می کنند.

پس خودت باش

دنیا اصالت را ستایش می کند……

*****

از خودم تشکر می کنم به خاطر همه موقعیت هایی که

پشت خودم ایستادم و خودم رو باور کردم،

از خودم ممنونم به خاطر همه سختی هایی که کشیدم و

درد و رنج هایی که تحمل کردم،

اما به جای جا زدن به تلاش ادامه دادم،

از خودم سپاسگزارم که همیشه حامی خودم بودم

و هیچ وقت خودم رو تنها نگذاشتم.

آره من ازخود ممنونم چون در جایی که

همه گفتن نمیشه به خودم اعتماد کردم و

باور داشتم که لایق چیزهایی که دلم میخواد هستم

به همین خاطر من از خودم ممنونم و به خودم …

*****

اگر همیشه سعی کنید نرمال باشید

هیچ‌گاه متوجه نخواهید شد که

چقدر فوق‌العاده و خاص هستید.

*****

به دنبال احترام باش نه توجه.

احترام برای مدت زمان طولانی‌تری دوام می‌آورد.

*****

انسان خوبی باش اما وقت خود برای اثبات آن هدر نده.