سیروان خسروی سوژه هات تکراریه

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام سوژه هات تکراریه + متن آهنگ

Sirvan KhosraviSoojehat Tekrarie

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی سوژه هات تکراریه

 

متن آهنگ سوژه هات تکراریه از سیروان خسروی


سوژه هات تکراریه عالیه خندم میگیره وقتی دروغ میگی خوب میدونم پسِ ذهنِ تو چیه عالیه سوژه هات تکراریه سوژه هات تکراریه خب دیگه چه کاریه حرف نزن من که میدونم توو زندگیت کیه عالیه سوژه هات تکراریه عالیه بهونه ی با حالیه میگی رفتنت به خاطرِ منه برو نزار پیچیده شه قضیه عالیه بهونه ی باحالیه حالا که من دارم از فکرت میرم بیرون برو راحت باش تو هم با اون فراموشت میکنم آسون بودنِ تو از اولش هم اشتباه بود تمومه هر چی که بینِ ما بود بهت ثابت میشه خیلی زود بهترین بود اونکه باهات بود سوژه هات تکراریه عالیه خودت فک میکنی فرق داری ولی واسه من تو هم دقیقا یکی مث بقیه عالیه سوژه هات تکراریه شاید چند وقتی رو روزایِ سختی رو بگذرونم ولی من هنوز جوونم شروع میکنم از نو یادم میره رفتی تو حالا که من دارم از فکرت میرم بیرون برو راحت باش تو هم با اون فراموشت میکنم آسون بودنِ تو از اولش هم اشتباه بود تمومه هر چی که بینِ ما بود بهت ثابت میشه خیلی زود بهترین بود اونکه باهات بود حالا که من دارم از فکرت میرم بیرون برو راحت باش تو هم با اون فراموشت میکنم آسون بودنِ تو از اولش هم اشتباه بود تمومه هر چی که بینِ ما بود بهت ثابت میشه خیلی زود بهترین بود اونکه باهات بود بهترین بود اونکه باهات بود بهترین بود اونکه باهات بود