سیروان خسروی قاب عکس خالی

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام قاب عکس خالی + متن آهنگ

Sirvan KhosraviGhabe Akse Khali

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی قاب عکس خالی

 

متن آهنگ قاب عکس خالی از سیروان خسروی


این روزا یه قاب عکس خالیم خالیم نمیدونی چه حالیم عالیم درست مثه یه دیوونه دیوونه چرا رفتی از این خونه نمیدونی بعد رفتنت چی شد حتی آسمون ابری شد میدونم بر نمیگردی ولی خب ای کاش میشد بعد تو دیگه حال من غمو اضطرابه نبودی که ببینی چقدر حالم خرابه من با همه عشقم این خونه رو ساختم خیلی سخته بفهمی خونت روی آبه بگو هنوزم اسممو یادته شبا صدام توی خوابته بگو اشتباه کردی بعد من دلت غمگینو ساکته بدون تو دیگه همش بی تابم بی تابمو نمیخوابم نمیخوابم که یه لحظه فراموشی نیاد سراغم بعد تو آسمون آبی نیست جز غم دیگه انتخابی نیست فهمیدم که بدتر از عشق دیگه هیچ سرابی نیست بعد تو دیگه حال من غمو اضطرابه نبودی که ببینی چقدر حالم خرابه من با همه عشقم این خونه رو ساختم خیلی سخته بفهمی خونت روی آبه