قمقمه ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود .ممکن است خواب ببینیم از قمقمه آب می خوریم یا قمقمه آب را به کسی می دهیم . برای دانستن این تعبیر خواب با پرشین وی همراه باشید.

از میان معبران بزرگ مطیعی تهرانی به تعبیر خواب قمقمه پرداخته است .او می گوید داشتن قمقمه در خواب به معنای دوستی مصلح است و پر کردن قمقمه از آب تعبیرش سفر رفتن است .آب خوردن از قمقمه در خواب به معنای حاجت روا شدن است . برای دانستن تعبیر کامل با تبخا همراه باشید.

تعبیر خواب قمقمه از نظر معبران

تعبیر خواب قمقمه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

 
 

اگر در خواب ببینید که قمقمه ای دارید دوستی مصلح و عاقبت اندیش و دورنگر با شما خواهد بود.اگر دیدید قمقمه ای را به کمر خود بسته اید و پر از آب کرده اید به سفر می روید.

تعبیر قمقمه خالی در خواب

اگر قمقمه خالی باشد وسیله ای برای انجام کاری که در دست دارید نمی یابید.

تعبیر قمقمه آب گرفتن از کسی در خواب

اگر در خواب ببینید کسی قمقمه ای پر از آب به شما داد او شما را کمک می کند .اگر آشنا باشد غریبه ای  به شما کمک می کند و اگر بیگانه باشد آشنایی شما را یاری می دهد و این کمک مالی است.

اگر در خواب کسی قمقمه ای خالی به شما داد از شما چشم کمک دارد و یاری می طلبد.اگر قمقمه خالی از کسی خواستید و گرفتید از دیگران کمک می گیرید. یا چشم کمک دارید.

تعبیر آب خوردن از قمقمه در خواب

اگر در خواب دیدید که تشنه هستید و از قمقمه ای آب می نوشید نیازتان برطرف و حاجتتان برآورده می شودو اگر آب قمقمه را نیم نوشیده به زمین ریختید ناسپاسی می کنید.اگر آب قمقمه را ننوشیده به زمین ریختید مالتان را هدر می دهید.

درباره تعبیر خواب بیشتر بدانید

قرن های متمادی است که مردم علاقه وافری به “تعبیر خواب” نشان می دهند. تعبیر خواب در بین اقوام و مللمختلف از معانی متفاوتی برخوردار است و در اصل نوعی علم به شمار می رود.

تعبیر خواب مزایا و معایبی دارد. دیدن خواب و تعبیر شدن آن به معنی خبر از آینده ای نه چندان دور می دهد.خواب های ما می توانند از واقعیت و اتفاقی که در زمان آینده رخ خواهد داد اطلاعاتی به ما بدهند.اما آیا فهمیدن اینکه فردا چه اتفاقی خواهد افتاد درست است یا نه جای بحث دارد.

حتما بخوانید »  تعبیر خواب هیزم

آفتاب , باشگاه خبرنگاران