تعبیر خواب پرنده از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب پریدن پرنده چیست؟تعبیر خواب داشتن پرنده در خواب چیست؟تعبیر خواب دیدن پرنده با جوجه چیست؟تعبیر خواب بانگ و فریاد پرنده چیست؟تعبیر خواب دیدن کبوتر در خواب چیست؟تعبیر خواب نشستن پرنده روی تخم چیست؟تعبیر خواب اگر دختری در خواب پرنده ببیند چیست؟تعبیر خواب کشتن پرنده چیست؟تعبیر خواب پرنده به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پرنده به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب داشتن پرنده از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پرنده به روایت امام صادق چیست؟تعبیر خواب دیدن کبوتر در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پرنده روی تخم به روایت لیلا برایت چیست؟تعبیر خواب پرنده با جوجه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب اگر دختری در خواب پرنده به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب کشتن پرنده از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

یک خواب واضح و روشن خوابی است که می‌دانیم داریم خواب می‌بینیم حتی با وجود اینکه همچنان در خواب هستیم. حین این نوع خواب معمولا می‌توانیم محتوای خواب‌مان را کنترل و هدایت کنیم. تقریبا نیمی از همه‌ی افراد می‌توانند دست کم یک بار چنین خوابی ببینند و عده‌ای هم می‌توانند مکررا از این دست خواب‌های واضح و کنترل شده ببینند.در متن زیر تعبیر خواب پرنده را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب پرنده ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پرنده از نظر معبران

تعبیر خواب پرنده به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

پرنده در خواب مراد است مگر پرندگان مکروه مثل کلاغ، جغد، خفاش، کرکس و یکی دو نوع مرغان مرداب زی و مردخوار که در جای خود توضیح داده می شود. پرندگان حلال گوشت بهتر از پرندگانی هستند که گوشتشان در مذهب ما حرام شده و پرنده زنده بهتر از پرنده مذبوح است و به همین نحو پرنده خوش نقش بهتر است از پرندگان یک رنگ یا پرندگانی که رنگ نامطلوب و غیر طبیعی دارند.

تعبیر خواب پریدن پرنده

تعبیر خواب پرنده به روایت محمد بن سیرین

اگر بیند پرنده داشت و از دست او بپرید و دیگر بار به دست او آمد، دلیل که حاجت او روا شود. اگر بیند پرید، دلیل که بعضی از مال او برود.

تعبیر خواب داشتن پرنده در خواب

تعبیر خواب داشتن پرنده از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب دیدید که پرنده ای دارید به مراد دل خود می رسید بخصوص اگر پرنده خوش رنگ و خوش آواز باشد. این گویای رسیدن به نهایت مراد است و مبارک خوابی است. اگر خود را در پرنده فروشی مشاهده کردید و آن پرندگان به شما تعلق نداشتند و حتی نمی توانستید یکی از آن ها را تصاحب کنید موردی پیش می آید که از مشاهده کامروائی دیگران حسرت می خورید همان طور که در مورد پرواز پرستو ها در آسمان گفته شد.

تعبیر خواب بانگ و فریاد پرنده

تعبیر خواب پرنده به روایت امام صادق

تعبیر بانگ و فریاد پرنده خوب است، مگر پرنده‌ای که به او فال بد زده و نحس می‌دانند، که تعبیر شنیدن فریادش، غم و اندوه و مصیبت می‌باشد.

تعبیر خواب دیدن کبوتر در خواب

تعبیر خواب دیدن کبوتر در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

کبوتر سمبل عشق و صلح و دوستی است و کبوتر ماده زنی است صالح و پاکدامن و خوب و خوش خلق و چنان چه در خواب دیدید کبوتری ماده دارید زنی با این خصوصیات در زندگی شما نقش می گیرد و دگر گونی هائی به وجود می آورد.

تعبیر خواب نشستن پرنده روی تخم

تعبیر خواب پرنده به روایت لیلا برایت

تعبیر دیدن پرنده در خواب نشانه موفقیت در انجام کارها است و اگر فردی در خواب پرنده ای را ببیند که روی تخم های خود نشسته است نشانه این است که خواب بیننده به اهداف خود می رسد.

تعبیر خواب دیدن پرنده با جوجه

تعبیر خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر پرنده را با جوجه دیدید صاحب فرزند می شوید و اگر چندین پرنده داشتید به مراد می رسید و کام شما از چند جهت روا می گردد. اگر پرنده ای داشتید که پرید و شما هم به دنبالش رفتید مجذوب می شوید یا به سفر می روید و اگر این پرنده رفت و باز نگشت به نوشته مجلسی زیان می بینید و محتمل خسارت می شوید.

تعبیر خواب اگر دختری در خواب پرنده ببیند

تعبیر خواب پرنده به روایت آنلی بیتون

اگر دختری در خواب پرندگانی زیبا ببیند نشانه این است که بزودی همسر دلخواهش را پیدا می کند که ثروتمند نیز هست.

تعبیر خواب کشتن پرنده

تعبیر خواب کشتن پرنده از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

کشتن پرنده نیز خوب نیست. در مورد هر یک از پرندگان به جای خود توضیح داده می شود. این حکم کلی در مورد پرنده است. اگر ببینید جغد یا کرکسی از دست شما پرید و رفت بلائی از شما دور می شود و اگر کبوتری رفت عشقی را از دست می دهید. گنجشک دوست مزاحم و وراج است.


حتما بخوانید » تعبیر خواب پرستو چیست؟


آفتاب