دیدن پلنگ در خواب دشمن قوی و ترس از پادشاه می باشد.اگر در خواب ببینید گوشت پلنگ می خورد، دلیل که درجنگ و خصومت افتد،اما پیروز می شوید وشرف و بزرگی می یابد. اگر پلنگ در خواب دیدیم با دشمنی که به هر صورت از ما قوی تر است روبرو می شویم و خواب ما از یک برخورد نابرابر خصمانه خبر می دهد.در متن زیر تعبیر خواب پلنگ را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب پلنگ ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پلنگ از نظر معبران

تعبیر خواب پلنگ به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

هر کس به نظر ما بزرگ و قدرتمند باشد و ما برای او احترام قائل باشیم یا از او بترسیم و یا به کرم و بخشش او چشم داشته باشیم در خوابهای ما به شکل شیر یا پلنگ ظاهر می شود. خیلی کسان ممکن است در این لیست قرار بگیرند از جمله پدر که به او احترام می گذاریم و تا کوچک هستیم از او می ترسیم و در نوجوانی او را از همه مردان عالم بزرگتر و مقتدرتر می انگاریم.

انواع تعبیر خواب پلنگ

تعبیر خواب پلنگ به روایت امام جعفر صادق

دیدن پلنگ در خواب بر سه وجه است.

اول: دشمن قوی. دوم: مال یافتن از دشمن، سوم: ترس از پادشاه.

تعبیر خواب خوردن گوشت پلنگ

خوردن گوشت پلنگ از نظر محمد بن سیرین

اگر بیندگوشت پلنگ همی خورد، دلیل که درجنگ و خصومت افتد، لیکن مظفر گردد و شرف و بزرگی یابد.

تعبیر خواب دیدن پلنگ در خواب

تعبیر خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

وقتی پلنگ در خواب می بینیم خودمان بهتر می توانیم بفهمیم و مشخص کنیم که چه کسی در زندگی ما چنین هیمنه و قدرتی دارد که به شکل پلنگ در خواب ما ظاهر می شود اما به طور کلی پلنگ در خواب دشمنی است که گذشت و مردانگی هم دارد و چه بسا وقتی بر ما چیره شود بدون رساندن آزار بگذرد و پی کار خویش برود. اگر پلنگ در خواب دیدیم با دشمنی که به هر صورت از ما قوی تر است روبرو می شویم و خواب ما از یک برخورد نابرابر خصمانه خبر می دهد.

تعبیر خواب جنگیدن با پلنگ

تعبیر خواب پلنگ  به روایت محمد بن سیرین

پلنگ در خواب، دشمن قوی و توانا بود. اگر بیند که با پلنگ جنگ می کرد، دلیل که با دشمن خود خصومت کند و خصم را ظفر و غلبه بود، یعنی اگر پلنگ بر وی غالب شد، دشمن بر وی غالب گردد. اگر او بر پلنگ غالب شد. او بر دشمن غالب گردد.

تعبیر خواب دیدن پوست و استخوان پلنگ

تعبیر خواب از نظر ابراهیم کرمانی

اگر بیند پوست پلنگ یا استخوان یا موی او را فراگرفت، یاکسی بدو داد، دلیل که از مال دشمن به قدر آن، چیزی بیابد. اگر بیند پلنگی را بکشت، دلیل که از اسلام روی بگرداند و در او هیچ خیر نباشد.

تعبیر خواب فراری دادن پلنگ

فراری دادن پلنگ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر دیدیم که پلنگ را فراری دادیم و آن حیوان قدرتمند از ما گریخت بر چنین دشمنی پیروز می شویم اگر دیدیم که بر پشت پلنگ نشسته ایم باز نشان پیروزی و چیرگی ماست و اگر پلنگ سر به دنبال ما نهاده بود دشمن بر ما تسلط می یابد و خطری بزرگ تهدیدمان می کند.

تعبیر خواب خوردن شیر پلنگ

تعبیر خواب پلنگ به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند بر پلنگ نشست، دلیل است بر عز و جاه وی و دشمن راقهر کند. اگر بیند با پلنگ جنگ می کرد و هیچکدام بر یکدیگر ظفر نیافتند، دلیل که از پادشاه ترسی عظیم بدو رسد، یا بیماری صعب یابد و بعد از آن شفا یابد. اگر بیند شیر پلنگ همی خورد، دلیل که از دشمن ترسی بدو رسد و سرانجام ایمن شود.

تعبیر خواب پلنگ

خریدن پوست پلنگ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

داشتن پوست پلنگ غنیمت است و خریدن پوست پلنگ تحصیل مالی است که به دست آوردن آن بیشتر از خود پول شما را خوشحال می کند.

حتما بخوانید »  تعبیر خواب پرنده

ساعد نیوز