بعضی‌ها معتقدند رویا پنجره‌ای است به ضمیر ناخودآگاه در حالی که نظریه‌های دیگه بر این باورند که رویا تنها یک نتیجه بی‌معنی از فعالیت مغز است که سبب بازگردانی مغز می‌شود. بر اساس یک نظریه، رویا زمانی اتفاق می‌افتد که مغز در حال پردازش اطلاعات و حذف غیرضروری‌ها و انتقال موارد مهم به حافظه بلند مدت باشد. پس افرادی که می‌توانند خواب خود را به یاد بیاورند، توانایی بالایی در حفظ کردن نیز دارند.در متن زیر تعبیر خواب پیمانه را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب پیمانه ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پیمانه از نظر معبران

تعبیر خواب پیمانه به روایت محمد بن سیرین

پیمانه در خواب، نظام کار بود و انصاف است با مردمان، خاصه چون پیمانه راست است

انواع تعبیر خواب پیمانه

تعبیر خواب پیمانه  به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

پیمانه ظرفی است برای اندازه گیری مایعات. منظور جام نیست. پیمانه نظام کار است که بر مبنای درست باشد چون خود پیمانه بر عدل است و میزانی را که معین کرده اند می دهد. عده ای از معبران می گویند پیمانه در خواب میانجی است و رابط برای صلح و آشتی یا معامله.

تعبیر خواب اگر ببینید با پیمانه چیزی را اندازه گیری می کنید

تعبیر خواب از نظر محمد بن سیرین

اگر ببینی با پیمانه چیزی را میسنجی و اندازه می‌گیری، یـعـنـی اگر اهل علم هستی، قاضی می‌شوی، ولی اگر اهل علم نیستی، برای قضاوت به قاضی محتاج خواهی شد.

تعبیر خواب در دست داشتن پیمانه

در دست داشتن پیمانه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر پیمانه در دست داشته باشید خواب شما می گوید که کارها را بر مبنای صحت و درستی انجام می دهید. شکستن پیمانه ناکامی است. پر بودن آن کامروایی.

حتما بخوانید »  تعبیر خواب پاره

ساعد نیوز