دیدن پیپ در خواب نشانه ی آشنایی با افراد جدید است.اگر در خواب یک پیپ قدیمى ببینید، یعنى دچار زیان مالى خواهید شد.اگر در خواب دیدیم پیپ ما گمشده و به دنبال آن می گردیم کاری هست که نمی خواهیم انجام دهیم ولی تظاهر می کنیم و خود را سرگرم نشان می دهیم.در متن زیر تعبیر خواب پیپ را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب پیپ ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پیپ

تعبیر خواب پیپ به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

پیپ وسیله ای برای تدخین است که ما در فارسی به آن چپق می گوییم. تمام وسایل تدخین تعابیری مشابه دارند مگر سیگار که اندکی فرق می کند که به جای خود گفته می شود.

تعبیر خواب دیدن پیپ قدیمی

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

اگر در خواب یک پیپ قدیمى ببینید، یعنى دچار زیان مالى خواهید شد. کشیدن پیپ در خواب، بیانگر آن است که یکى از دوستان قدیمیتان را مى‏بینید.

تعبیر خواب کشیدن پیپ

کشیدن پیپ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر کشنده پیپ باشیم و در خواب پیپ ببینیم تعبیر خاصی ندارد چون در بیداری وسیله دست ماست ولی اگر کشنده پیپ نباشیم و پیپ در خواب ببینیم کدورت و ملال خاطر است به اندازه دودی که از پیپ بر می خیزد و به چشم و دهان و بینی ما می رود.

انواع تعبیر خواب پیپ

تعبیر خواب پیپ به روایت لیلا برایت

مشاهده ‏ى پیپ در خواب، نشانه ‏ى آشنایى با افراد جدید است.

تعبیر خواب گرفتن پیپ از دیگری

نظر منوچهر مطیعی تهرانی در مورد گرفتن پیپ از دیگری

اگر کسی به ما پیپ داد از جانب او آزردگی می یابیم و اگر ما به کسی پیپ تعارف کردیم از سوی ما رنجیده خاطر می گردد. داشتن پیپ در کیف مخصوص یا در جیب اختفای غم و اندوه است از نظر دیگران.

تعبیر خواب پیپ

گم شدن پیپ در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب دیدیم پیپ ما گمشده و به دنبال آن می گردیم کاری هست که نمی خواهیم انجام دهیم ولی تظاهر می کنیم و خود را سرگرم نشان می دهیم و این مورد در روزهای آینده برای بیننده خواب پیش می آید.

حتما بخوانید » تعبیر خواب پول

ساعد نیوز